superchill'

Chaacha! de blev inget inlägg igår därför att vi åkte till Rayong och shoppade på värsta shoppingcentret typ ! De va nice, typ 1 våning med mobiler, 1 med spel, 1 med tjejkläder och 1 med killkläder :) Jag köpte inget, men min mamma shoppade som en galning! Idag har de varit chill som vanligt, vaknade gick ner till poolen och solade lite. Vid lunch gick jag till en marknad på typ andra sidan vägen och köpte korv (konstig korv x') men den va god iallafall! På vägen tillbaka snackade jag med våran "grindkille", han pratar inte engelska men vi körde teckenspråk typ :) Han e sjukt skön, lägger upp en bild på han sen! (bilder ikväll som vanligt) Juste vi har hyrt en moppe med flak också så nu ska vi åka runt på den. Fett nice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är avundsjuka på er, för här hemma är det grått och blött.. hoppas ni har det bra! hälsa familjen så mycket. / familjen Boman :D

2009-12-05 @ 14:42:32
Postat av: Gabriella

Du borde ha min blogg på länkar >:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0