Inga bilder!

Förlåt för att de inte kom några bilder igår (och inget inlägg heller)! de tar sån tiiiiiiiiiiiiid att ladda upp, så fixar det över natten kom jag på :) Igår så åkte vi iallafall till MaePhim och köpte ett par typ sandaler/flipflop till mig, sen ett par nya badbyxor/shorts också! Sen gick vi runt på gatan där och letade efter någon bra resturang att äta middag på, tillstut hittade vi en bra  (de fanns måånga bra!) Jag åt något skaldjur (såg ut som en jättestor hummer blandat med en räka bild kommer ikväll) och dom andra åt fisk typ. De va iallafall sjukt gott! sen gick vi runt lite till på gatan och jag köpte en kokosnöt för 1kr x) den smakade gott, menmen.

Nu är klockan typ 16.00 här i thai, I dag har jag sovit ganska länge, till typ 12 (?) Sen gick vi ner till stranden och sooolade &  badade ett tag, och gick till den där resturangen på stranden och åt lunch (sjukt god mat dära!) Nu ska vi nog gå till marknaden som ligger en bit i från huset. ciaaaaoo ;)

Btw lyssna på denhär låten ;) ganska bra!

Kommentarer
Postat av: kristin

När kommer bilderna?! Snyggt och sval bakgrund!

2009-12-02 @ 16:31:08
Postat av: marie

Hej hej! Kanonbilder har du visat. Jag känner det nästan som om jag är där...hm...ute regn-snöar det...

2009-12-04 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0