Chill.

chacha igen :) Nu är klockan typ halv två här i Thailand, idag har jag typ bara ätit frukost och sen gått ner till stranden och soooooolaaat! (och badat förstås) Sen gick jag och min syrra till en resturang som ligger en bit bort på stranden och tog en dricka för att de va så jääävla varmt, 30 grader i skuggan (Jag tog en grön fanta fett cpsmak men de va gott!). Snart ska vi typ ta bussen till MaePhim, "staden" och där ska vi typ köpa skor till mig för jag hade inga sandaler eller nåt hemma så jag tog mina vinterskor typ :S Sjuuuukt varmt. Vi ska typ äta middag där också.

Laddar upp mer bilder ikväll också!


Kommentarer
Postat av: blubb**...

vilken syrra?

2009-12-01 @ 15:45:18
Postat av: albin

Min syrra?

2009-12-01 @ 16:16:05
URL: http://aekblom.blogg.se/
Postat av: Simon

fjortis syrran (a)

2009-12-01 @ 18:14:30
Postat av: Blubb**...

den snygga asså

2009-12-01 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0