20 december

Chacha :) Idag har vi tagit moppen till Klaeng och jag körde hela vägen! :) . Vi hittade inte så mycket att kolla på där men på vägen hem stannade vi på en marknad och mamma köpte massa saker. Nu sitter jag på internetcaféet i MaePhim. Här kommer nåra bilder!


Kohsamet ifårn Bamphee.


Första beachen.


Resturangen vi åt på.


Solnergången.


Huset vi sov i.


Jättepizzan.


Andra beachen.


Och min drink :) den va fett god!

Imorgon ska vi åka till Ken's beach och chilla, eller ta en Songtao till BamPhee.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: moster m

Du har en fantastisk hemsida Albin! Imponerad av designen och alla fina bilder! (men jag har svårt att komma in för att göra kommentarer hos dig, funkar inte alltid...Du har väl spärrat mig förstås!)Kul att ni har så kul och fint och härligt!

2009-12-21 @ 09:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0