18 december

Chacha! Igår åkte jag och Johan tidigt på morgonen till Koh Samet. Det tog runt 1 timme att komma hit, först åkte vi Songtao sen en färja som var jäävligt seg. På kvällen var det jättemysigt här och vi åt på en resturang som hette "PloyBar" haha konstigt namn. Efter maten så hade dom eldshow, det var ganska coolt! Jag vaknade nyss och gick till ett internetcafe och satte mig. Snart ska jag gå till en pizzeria som jag såg här och äta en "20inch pizza" , om man äter upp hela den under en timme, så får man den gratis! annars kostar det 800bhat (ungefär 220kr) ganska billigt ändå.
Bilder kommer sen när vi är hemma därför att vi glömde sladden från kameran till datorn i vårat hus. Juste vi bor i en ganska rutten bungalow eller liten hydda eller vad man nu vill säga. Det va ganska snuskigt därinne och sängarna var S T E N hårda. Det känndes som att sova på golvet typ.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0