16 december

Chacha! Imorse vaknade jag och åt frukost ganska tidigt, sen skjutsade jag mamma och mina lillsystrar till songtaoen (Thailändsk buss, typ en pickup som man åker med för 5kr) dom skulle ju till Ko Samet, sen tog jag moppen och åkte till en annan liten by längre bort och lämnade tvätten som jag ska hämta i morgon. Så idag var jag, Johan och Didrik ensamma. Vi chillade vid den stora poolen till lunch (Vi var helt ensamma), sen gick vi till resturangen vid stranden och käkade lunch. Sen solade vi vid stranden ett tag(Där var vi också helt ensamma), sen upp till huset och duchade och sånt och sen på kvällen åkte vi moppen till MaePhim för att äta middag, vi hamnade på ett coolt ställe med biljardbord och Johan spelade lite.
haha jag ensam i poolen!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0