15 december

Chacha! sitter på ett internetcafé i MaePhim nu! Tänkte skriva lite mer om vad jag har gjort här, sett mm. Igår åkte vi till Ken's beach, där är de typ sand som är som mjöl :) Jag tog med min dator och photoshopade om en bild på deras resturang med snö på taket, dom tycke det var jätteroligt! Jag åt en Macka där till lunch (bild där nere). På kvällen när vi kom hem hittade vi en JÄTTEstor äcklig tusenfoting, den va jätteseg och döda :P vi högg den flera gånger med stekspaden och delade den på mitten men den bara fortsatte krypa iväg.. Konstigt djur (?) aja, idag har jag ätit frukost, sen jobbat med SOläxa.. Och sen gick jag ut, och shit. DE VA FÖR VARMT de är väl typ 38 och superfuktigt ute. Haha jobbigt, vi överlever! Juste i söndags åt vi pizza på en resturang här i MaePhim de hade riktig ugn, fett nice!
Nu ska jag nog designa på min hemsida www.ekblomdesign.se, jag måste få upp en portfolio på saker som jag har gjort och så. Idag skulle min mamma, Greta och Filippa åkt till Koh Sa Met eller va den ön nu heter, en Ö utanför BamPhee iallafall, men greta blev magsjuk så de åkte inte. Juste har inte lagt upp någon bild på moppen, får ta en och göra det. Vi åker runt (alla 6) på en liten moppe med sidovagn, det ser lite roligt ut när vi kommer allihopa på den.

Här kommer lite bilder


Tusenfotingen, usch.


min macka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0