07 december

Hej ! förlåt för att de inte blev något inlägg igår heller. Jag hade ganska mycket att göra, Igår va vi först vid poolen och badade ( det är 25C i vattnet! ) och sen tog vi moppen till Ken's beach en bit bort på "den stora vägen" där åt vi lunch, och stannade för att sola ett tag.
Idag åkte vi till Ken's beach ganska tidigt på morgonen, och när vi kom dit åt jag pankakor med frukt till frukost ( sjukt gott! ) Jag hyrde vattenskooter med min lillasyrra och vi åkte runt ett tag, sjuuukt nice! Och efter de typ soolade vi och åt lunch. Senare så fick jag thaimassage de va jätteskönt! och min lillasyrra (filippa) fick flätor i hela håret!

Här e lite bilder!


Vattenskooter :)


Ken's beach


Ken's beach 2


Blomma :)


och "vakten" !

Skriver mer imrn!

Kommentarer
Postat av: ida.

thihi okej. blev det bra då bebis? <3

2009-12-08 @ 09:58:00
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0